吳雨霏投身另類搖滾


型格十足的吳雨霏(Kary),新碟與地下樂隊Hardpack合作大玩另類搖滾,在香港樂壇夾Band玩Rock不屬主流音樂,難怪Hardpack大讚Kary夠薑、夠義氣,揚言要撐硬她!

由Cookies解散獨闖樂壇的Kary被視為實力派女歌手,繼當年組成 Ping Pung後,Kary最近再次重投Band Sound懷抱,跟地下樂隊Hardpack合作出碟,心情興奮的她笑說:「好耐冇唱Rock,都要慢慢搵番嗰個感覺。」鍾情搖滾樂的Kary,早在 15、16歲已認識Hardpack,她說:「嗰時去睇Band騷,見到啲人癲晒咁玩插水,覺得好驚o架!不過之後發覺自己愛上搖滾樂。」

夾Band唱Rock一向不屬於主流音樂,在香港樂壇競爭力無疑稍弱,但Kary忠於自己的愛好,堅持玩搖滾樂,難怪Hardpack都讚她夠薑,被Kary稱做Uncle的鼓手Kevin更大讚她是義氣仔女:「佢好細個就識佢,嗰時佢話將來搵我哋夾Band,我哋諗住聽吓就算,估唔到佢真係搵番我哋,幾有義氣o架!佢絕對唔係揸流攤,我哋撐硬佢。」
MV扮嘢

Kary與Hardpack透露新碟每首歌都帶出不同訊息,Kary說:「Rock唔一定係嘈係快,我哋係另一種搖滾,啲歌詞比平時粗鄙,但比佢哋平時就斯文。」他們更會在封套、MV中扮嘢,並笑說:「我哋唔介意扮醜,會好瘋狂搞鬼o架!」成員Joseph笑說:「我哋想扮型o架!但扮唔到都冇法。」

本篇發表於 OTHERS 並標籤為 , , , , , , 。將永久鏈結加入書籤。

發表留言